Het Bemiddelingsloket

Het Bemiddelingsloket neemt de bemiddeling uit handen van hypotheekadviseurs. Een uitkomst voor adviseurs die niet willen bemiddelen. Maar ook voor adviseurs die het nu nog zelf doen, kan uitbesteding leiden tot een verdieping van de klantrelatie.

Samen met klant en adviseur

Het Bemiddelingsloket neemt het administratieve deel over de hypotheekadviseur, terwijl de adviseur in de driehoek consument, adviseur en Het Bemiddelingsloket wel betrokken blijft. Van de adviseur wordt betrokkenheid verwacht op de momenten die er toe doen, zoals bij het ondertekenen van het indicatief voorstel of de bindende offerte.

De voordelen voor de adviseur:

  • De hypotheekadviseurs die een samenwerking met De Financiële Makelaar hebben kunnen voor slechts 100 euro extra de bemiddeling uitbesteden.
  • De adviseur is er op de momenten waar hij een toegevoegde waarde heeft voor zijn klant en kan zich volledig focussen op zijn vak “het adviseren”
  • Het inhuren van een binnendienst verlaagt voor de adviseur ook het bedrijfsrisico op het gebied van ziekte en verzuim.
  • Het Bemiddelingsloket werkt net als De Financiële Makelaar op basis van ‘No cure No pay”. De klant betaalt de kosten als de hypotheek daadwerkelijk tot stand komt.

Neem voor meer informatie over de werkwijze en mogelijkheden contact met ons op, of lees het artikel op Infinance.nl – Het Bemiddelingsloket.